Sølvmikk-juryen lar seg imponere av oktober-vinneren – Klarer å fornye seg uten å miste form og tone, mener juryen.
Annonsører gir bort TV-tid på Black Friday for å bekjempe tvunget sexsalg Tema for årets 16-dagerskampanje for FN er menneskehandel og tvunget sexsalg. Nå gir flere store norske aktører vekk sin annonsetid på Black Friday for å få oppmerksomhet om problematikken.
Morgenstern styrker design- og filmavdelingen: – Lett etter en kick ass designer Rekrutterer fra Kitchen og GK.
25 norske nominasjoner til årets EMEA SABRE Awards Trigger Oslo med flest nominasjoner. Se hele listen her!
Kristine Riis til Både Og – skal lage banebrytende radioreklame – Jeg er veldig svak for formatet «kort og morsomt», så jeg har mange ganger hatt lyst til å prøve ut denne siden av bransjen.
Atyp vant reklamepitsjen til Barnekreftforeningen – Vi var på utkikk etter et miljø som forstår våre behov.
UiO lanserer podkast: Skal kartlegge svakhetene i det norske demokratiet Komiker, forfatter og samfunnsdebattant Sofie Frøysa skal sammen med sin mentor, Sofie Høgestøl, lage en oppskrift på hvordan hun kan kuppe makta og bli diktator i Norge.
2 av 3 dropper å ytre seg på grunn av hets og negativ tone i debattene på Facebook Kvinner vegrer seg i større grad enn menn, dette kommer frem i en rapport som Likestillings- og diskrimineringsombudet publiserte i år.